Anmälan till konfirmation

I anmälningsformuläret nedan väljer du det konfirmationsalternativ du önskar. Du fyller också i dina kontaktuppgifter och övriga upplysningar. Stjärnmärkta uppgifter är obligatoriska att fylla i. Välkommen att konfirmeras i Askims församling! Obs! Anmälan till terminsgrupperna är stängd. Det går fortfararande bra att anmäla sig till sommarkonfirmation.

KONFIRMATIONSALTERNATIV

Anmälan till terminsgrupperna är stängd. Det går bra att anmäla sig till sommarkonfirmation!

Din närvaro är viktig! När man har anmält sig till en grupp är det obligatorisk närvaro som gäller. Vi lägger mycket arbete på att få till en bra gruppdynamik så att alla känner sig trygga. Det är i sin tur en förutsättning för att våga samtala om de existentiella frågorna som konfirmation till stor del handlar om. Titta därför noga igenom datumen för önskat konfirmationsalternativ så de inte krockar med något annat.

Dessa uppgifter används av församlingen för att kunna hålla kontakt med konfirmanden och vårdnadshavarna under konfirmandtiden. Vill ni inte att personuppgifterna ska finnas registrerade kan ni kontakta församlingsexpeditionen. Är ni missnöjda med hanteringen av personuppgifterna kan ni vända er till Integritetsskyddsmyndigheten (IMY) som är tillsynsmyndighet.