Bach, improvisation och lite tango

Sista tisdagskonserten för terminen! Organist Tobias Olofsson framför bland annat Piazzollas ”Libertango” och Bachs ”Preludium och Fuga BWV 543”. Fri entré! Kaffe från kl 11. Tis 7 maj kl 12 i Annedalskyrkan.

Fri entré – kaffeservering kl 11-14.

Stötta gärna kulturlivet i Annedals församling! Swishnummer 123 313 20 40 - tack för din gåva!

Mer musik i Annedals församling ...

Musik i Annedalskyrkan

Annedalskyrkan fylls åter av musik som bjuder på värme, glädje och överraskningar. Varmt välkommen till Kulturkyrkan i vår!

Tisdagskonsert

Varje tisdag kl 12 i Annedalskyrkan t o m 7 maj. Här kan du läsa hela vårens program!

Bach, improvisation och lite tango