Tua Forström talar på scenen.

Se människan-podden med Tua Forsström

Varje torsdag under 2020 lyfter vi fram ett samtal från Se människan, Svenska kyrkans scen på bokmässan. Veckans samtal är med Tua Forrström som samtalar om sin bok Anteckningar.

Poddcast med Tua Forsström

Hur sörjer man ett barn? Tua Forsström citerar W.H. Auden i sina anteckningar kring en förlust. Magiskt tänkande är en självklar överlevnadsstrategi i dikternas verklighet. Och vad gör man av kärleken som blev hemlös? Temat i hennes 15:e diktsamling är ett litet barns död. Samtalsledare: Cristina Grenholm.

Veckans samtal från Se människan

Se människan podd med Marie Lundström

Publicerad:

Varje torsdag under året lyfter vi fram ett samtal från Se människan, Svenska kyrkans scen på bokmässan 2020. Veckans samtal är med Marie Lundström.

Se människan podd med Tareq Taylor

Publicerad:

Varje torsdag under året lyfter vi fram ett samtal från Se människan, Svenska kyrkans scen på bokmässan. Veckans samtal är med Tareq Taylor som gästade scenen 2021.

Se människan podd med Magnus Malm

Publicerad:

Varje torsdag under året lyfter vi fram ett samtal från Se människan, Svenska kyrkans scen på bokmässan 2020. Veckans samtal är med Magnus Malm.

Se människan podd med Hampus Nessvold

Publicerad:

Varje torsdag under året lyfter vi fram ett samtal från Se människan, Svenska kyrkans scen på bokmässan 2020. Veckans samtal är med Hampus Nessvold.

Se människan podd med Antje Jackelén och Björn Wiman

Publicerad:

Varje torsdag under året lyfter vi fram ett samtal från Se människan, Svenska kyrkans scen på bokmässan 2020. Veckans samtal är med Björn Wiman och Antje Jackelén.