Verksamheter

Mullsjö-Sandhems församling välkomnar dig varmt till våra verksamheter. Vi vill erbjuda en fin gemenskap, allt i från öppen förskola för de allra minsta till bibelstudium för dig som vill fördjupa dig i det kristna budskapet. Du är även alltid välkommen till oss om du så bara vill sätta dig ner en stund i lugn och ro. Vi hoppas du hittar det som inspirerar just dig!

Barn och familj - Vt.2024

Välkommen till församlingens verksamheter och aktiviteter för de allra minsta, skolbarn och hela familjen. Vi ser fram emot att träffa dig!

Ungdom

I Mullsjö-Sandhems församling finns mötesplatser för dig som ungdom. Här kan du träffa kompisar, prata om livet och engagera dig i det du tycker är viktigt. Varmt välkommen!

Musik och körer

I Mullsjö-Sandhems församling finns körverksamhet för vuxna och i januari 2024 startar vi igång barnkörerna igen. Vi har också musikkvällar och musik i våra gudstjänster.

För ALLA

Vill vill erbjuda olika mötesplatser i kyrkan för dig som är vuxen. Vi hoppas du ska finna ett varmt forum och få möjlighet att växa i gemenskap med andra.