Foto: Leah Hetteberg/Unsplash

Familjen i rörelse

Låt hela familjen vara i rörelse! I ett samarbete med Jönköpings kommun och Hand till hand erbjuder vi familjer med barn 0–12 år möjlighet att få umgås och röra på sig.

Familjen i rörelse

Vårens datum:
28/1, 11/2, 25/2, 10/3, 24/3, 21/4, 5/5, 19/5 & 2/6

Klockan: 15.00-16.30

- anmäl er via formuläret nedan.

Vi kommer att hålla till i Södergårdsskolans gymnastiksal och i Huskvarna sporthall. Sms om var vi är kommer inför varje gång.

Det kommer att finnas tillgång till redskapsbanor, bollek, lekar med mera. Personal från Svenska kyrkan och kommunen kommer att finnas på plats. Under aktiviteterna har varje förälder ansvar för sitt/sina egna barn! Minst en vårdnadshavare från varje familj ska vara på plats hela tiden.

Vi rekommenderar att ni har kläder och skor som lämpar sig för rörelse inomhus. Gympaskor med ljus sula och träningskläder är att föredra.

I samband med aktiviteten kommer vi att bjuda på enklare mat. För att kunna planera för det behöver vi veta hur många som kommer. Anmäl dig genom förmuläret här på sidan eller kontakta Annika. Vi behöver din anmälan senast fredag vid varje tillfälle.

Välkomna önskar Föräldrastödjarna i Jönköpings kommun, Hand i hand och Svenska kyrkan Huskvarna.

Anmälan till Familjen i rörelse

Vi anmäler oss till följande datum: