Lokaler att hyra

Vill du hyra lokal för fest eller sammanträde så hyr vi ut våra samlingslokaler i mån av tillgång.

Församlingshemmet

Församlingshemmet vid Hölö kyrka

Vår största lokal är Församlingshemmet vid Hölö kyrka som ligger vackert ner mot kyrksjön och är lämplig för konferenser och fester för upp till 75 personer. Lokalen har ett tillhörande restaurangkök med porslin och utrustning för 75 personer. Det finns 60 stolar som standard men går att komplettera upp til 75 personer. Vid vackert väder finns 15-20 sittplatser på altanen med utsikt över sjön. I lokalen finns Whiteboard och projektorduk. Projektor kan lånas om den är tillgänglig.

Matsalen

Klockargården, ett stort rött hus i två våningar

Matsalen rymmer max 34 personer och är lämplig för sammanträden och mindre sammankomster med enklare servering.

Matsalen ligger i Klockargården vid Hölö kyrka. I Klockargården har vi våra kontor och verksamhetslokaler. Bredvid matsalen finns ett kök som ni delar med personal och övriga som är i huset.

Sjörummet

Rummet är en lokal med soffor på övervåningen i Klockargårdenf som ligger vid Hölö kyrka. Den är lämplig för ett mindre sammanträde i informell miljö för upp till 10 personer. I anslutning till lokalen finns ett mindre pentry med kaffekokare och litet kylskåp. I lokalen finns Whiteboard och projektorduk.

Stallet

Stallet är en mindre samlingslokal vid Mörkö kyrka. Lokalen är lämplig för sammanträden och enklare servering för max 24 personer. Köket håller en enkel standard.

Priser

Ordinariepris

• Församlingshemmet,
    hel dag 3000kr
    4 timmar 1500 kr
  • Matsalen (34 pers ) 1200 kr
  • Sjörummet 1200 kr
  • Stallet - Mörkö (24 pers) 700 kr

Reducerat pris

För församlingsmedlemmar och ideella föreningar med säte i Hölö-Mörkö har vi reducerade priser.

• Församlingshemmet,
    hel dag 1500 kr
    4 timmar 700 kr
  • Matsalen (34 pers ) 600 kr
  • Sjörummet 600 kr
  • Stallet - Mörkö (24 pers) 600 kr

Gratis

I samband dop, vigsel och begravning i våra kyrkor får församlingsmedlemmar i Hölö-Mörkö låna våra lokaler utan kostnad.

Lokalerna hyrs ut i mån av tillgång.

Bokning

Du kan göra din bokning via telefon till pastorsexpeditionen eller skicka in en bokningsförfrågan via formulär nedan.

Länkar till bokningsformulär

Hantering av personuppgifter