Afterschool

Du kan komma direkt efter skolan och äta mellis, umgås, samtala om livet, pyssla och leka. Varje träff innehåller en andakt utifrån Bibelns berättelser.

After school är för dig som går i förskoleklass t.o.m. åk 6. Vi delar upp åldersgrupperna på tre olika dagar.

Två timmar per vecka träffas vi direkt efter skolans slut. Vi äter gemensam mellis, leker, samtalar, pysslar och firar en kort andakt.

Församlingens personal hämtar och lämnar barn i barnen i fsk-åk 1 på skolan/fritids. Åk 2-6  får komma själva när deras skoldag är slut. Vid behov kan församlingens personal även hämta dem.

Måndag i Solbackakyrkan åk 4-6 drop in från 14.00 - 16.00

Tisdag i Solbackakyrkan kl 13.30-15.30 Varannan vecka förskoleklass-åk 1 - udda veckor och varannan vecka  åk 2-3 -jämna veckor.

Onsdag i Obbola kyrka  Åk 4-6 drop in från 14.00 - 16.00

Torsdag i Obbola kyrka kl 13.30-15.30Varannan vecka förskoleklass-åk 1 -udda veckor och åk 2-3 -jämna veckor.

Tiderna kan komma att ändras beroende på klassernas scheman.

Anmäl ditt barn till afterschool här

Så här behandlar vi dina personuppgifter