Under ett halvårs har församlingen haft glädjen att möta sex ungdomar för samtal om livet, tron, döden, Jesus, Gud, tvivel, relationer, bön, sakramenten och väldigt mycket mer.

Vi har också hunnit med att åka på läger och hälsa på Svenska kyrkan Teneriffa under ett par dagar i april.

Konfirmationsgudstjänsten präglades av värme, gemenskap och tankar om livet och tron. 

Stort tack alla konfirmander, familjer och gudstjänstfirare för en underbar konfirmation.