Sjung för hälsan

För alla som vill sjunga utan krav och prestation, som friskvård! Ingen föranmälan, bara kom.

Sjung för hälsan i Björsjökyrkan, Hövdingavägen 6

Terminsstart torsdag 18 januari4 september, 13.30. Vi träffas varannan torsdag, ojämna veckor. Uppehåll på skärtorsdagen 28 mars.

För alla som vill sjunga utan krav och prestation, som friskvård!
Sjung för hälsan är som en öppen allsångskör där vi sjunger blandad repertoar och ibland framträder i samband med café eller liknande. Ingen anmälan och ingen kostnad. Efter sångstunden serveras det fika till självkostnadspris.

Torsdagar ojämna veckor 13.30-14.30

Sjung för hälsan i Mariakyrkan, Forellplan 1

Vi sjunger tillsammans på ett kravlöst sätt. Vi börjar med att värma upp rösten med olika övningar, sedan sjunger vi enkla sånger tillsammans och därefter finns det tid för fika och samtal. Vi sjunger ungefär en och en halv timme och har sedan utrymme för enkelt fika (20:-) och samtal!

Onsdagar 13.00-15.00 i Mariakyrkan under ledning av Eva Huhta.