Konsertit, virsilaulu ja kuorot - Konserter, psalmsång och körerna

Haluatko laulaa kuorossa? Tai tulla kuuntelemaan konserttia Suomalaisessa kirkossa? Vill du sjunga i kör? Eller komma och lyssna på konsert i Finska kyrkan?

Musik fyller en viktig funktion i människors liv oavsett ålder och sociala förhållanden. Musik skapar gemenskap men definierar också gränser för tillhörighet. Genom musikval uttrycker man sin identitet och vilken grupp man hör samman med. Musiken i församlingen behöver gestaltas i en mångfald av former för att svara mot en mångfald av behov.
Genom körverksamhet vill man berika församlingens tillbedjan och lovsång vid gudstjänster.

Församlingen har som ambition att aktivt driva olika körer för olika målgrupper allt efter behov och tillströmning av sångare och musiker.

Kören Lumina. Sångarglädje för alla! Dirigent Merja Aapro

Kören Vivendi. Fyrstämmig kyrkokör. Dirigent Birgitta Forsman

Musiikilla on tärkeä tehtävä ihmiselämässä iästä ja sosiaalioloista riippumatta. Musiikki luo yhteisyyttä, mutta se ilmaisee myös yhteenkuuluvuuden rajoja. Musiikkivalinnalla kukin ilmaisee identiteettiään ja sitä minkä ryhmän kanssa hän kuuluu yhteen. Seurakunnan musiikkia täytyy ilmentää monenlaisissa muodoissa, jotta se vastaisi moninaisia tarpeita.
Kuorotoiminnassa haluamme rikastaa jumalanpalveluksissa seurakunnan palvontaa ja kiitoslaulua ja antaa yksityiselle kuoron jäsenelle mahdollisuus kehittyä henkisesti ja musikaalisesti.

Lumina-kuoro
Lauluniloa kaikille! Johtajana Merja Aapro . Ilmoittaudu yllä olevasta linkistä kuoroon syyskuun aikana!

Vivendi kuoro
Neliääninen kirkkokuoro. Johtajana Birgitta Forsman. Ilmoittautuminen, katso allä oleva ilmoittautumislinkki. Anmälningslänk: se nedan!

VIVENDI -kuoro/kören

Kören tar in nya medlemmar, speciellt söker vi baser och tenorer. Sök till kören via formuläret som du hittar med att klicka här. Kuoro hakee uusia laulajia, erityisesti basso - ja tenorilaulajia. Hae lomakkeen kautta jota löydät painamalla tästä.

Konsertit kirkossa - Konserter i kyrkan

Tästä tietoa tulevista konsertteista Tukholman suomalaisessa kirkossa. Här finns info om kommande konserter i Finska kyrkan

Ilmoittaudu Lumina-kuoroon

LUMINA