Kontakt

Verksamheterna är i full gång och du är varmt välkommen att delta i vår verksamhet. Följ oss på Instagram och Facebook för att ta del av veckans schema och aktiviteter. Kyrkoherde är Lisa Tegby och kyrkomusiker Britta Snickars. Välkommen att kontakta oss via telefon, WhatsApp och e-post.

Församlingen

Församlingsbrevlåda: fuengirola@svenskakyrkan.se

Kyrkans fasta telefonnummer:  +34 657889463 (mobil)

Kyrkoherde Lisa Tegby

Telefon: se ovan
E-post: Lisa.tegby@svenskakyrkan.se

Kyrkomusiker Britta Snickars

Mobilnummer: +46 70 455 32 21
Epost: britta.snickars@svenskakyrkan.se

Avenida Alcalde Clemente Díaz Ruiz 4

OBSERVERA! Det kan vara begränsad tillgänglighet till oss via entrén mot Mercacentro pga och sen nybyggnation som ska uppföras precis framför våra lokaler. Om du inte kommer in den "vanliga vägen" så kommer du alltid in via den strora entrén på Avenida Alcalde Clemente Diaz Ruiz 4, ring på klockan så öppnar vi för dig.

Iglesia Sueca en Costa del Sol
Av. Alcalde Clemente Díaz Ruiz 4
ES-29640 Fuengirola

Vi behöver ditt stöd

För att kyrkan ska vara levande behöver vi dig som medlem, volontär eller besökare.  Läs mer om medlemskapet och hur du blir medlem.
Varmt välkomna till oss i Fuengirola och på hela Costa del Sol!