Foto: Marcus Gustafsson

Bygdeå församlingshem & expedition

Mittemot Bygdeå kyrka hittar du församlingshemmet. Här finns både samlingssal, lokaler för barnverksamhet och församlingens expedition. Välkommen in.

Vid sidan av gudstjänsterna är det här i församlingshemmet som det mesta av församlingens verksamhet i Bygdeå håller till. Här möts människor i alla åldrar till allt från öppen förskola och dagledigträffar till körövningar. Församlingshemmet använd också för dopkalas, bröllop, minnesstunder och andra arrangemang.

För att hyra lokalen kontaktar du församlingens expedition som också kan hjälpa dig med allt från bokning av dop och vigslar till frågor om medlemskap i Svenska kyrkan och gravskötsel. Öppettider och telefonnummer hittar du längre ner på sidan.

Foto: Marcus Gustafsson

Församlingsexpedition

Måndag, tisdag och torsdag 09.00-12.00
Ej öppet röda dagar eller aftnar.

Besökstider
Endast förbokade besök.