En grupp ungdomar håller om varandra i en ring.
Foto: Nadine Minner /Ikon

Tonåring och ung vuxen i Lövångers församling

Vill du hänga med kompisar, spela i band, lära dig mer om Gud, sjunga eller behöver du någon att prata med? Här hittar du just sådana saker.

Tonåring och ung vuxen i Lövångers församling

Det krävs koncentration för att lösa uppgiften tillsammans

TT i Lövånger

TT är mötesplatsen för årskurs 6 och uppåt på Annagården varannan tisdag (jämna veckor) efter skolan - 17.30 Vårstart tisdag 23 januari 2024 Välkomna!

En konfirmand har ett halsband med ett kors runt halsen.

Konfirmation i Svenska kyrkan Burträsk-Lövånger

Inga frågor om tro eller livet är dumma eller konstiga och under konfan får du fråga om vad du vill. Tillsammans med andra får du chansen att fundera, skratta, gråta och få minnen för livet.

En ledare och några ungdomar är ute och går.

Ledarutbildning

Ledarutbildningen är en möjlighet att testa och öka dina kunskaper i gott ledarskap. Det du lär dig här kommer du ha nytta av i många olika sammanhang i livet!

Konfirmation i Svenska kyrkan Burträsk-Lövånger

En konfirmand har ett halsband med ett kors runt halsen.