Vi träffas för att prata om aktuella frågor i vår omgivning, både i samhället i stort och i vår egen närmiljö. 

Ibland har vi besök av någon föreläsare, gör ett studiebesök eller pysslar och provar våra konstnärliga talanger. Självklart blir det alltid en fikastund där gemenskapen runt kaffebordet inbjuder till intressanta och roliga samtal. 

Kom och bli en del av vårt härliga gäng.

Vi träffas måndagar kl. 13.00-15.00 i Vimmerby församlingshem. 
Har du funderingar, ring gärna Ylva Nilsson på 073-027 10 77.