Pilgrimsvandring

Två gånger per termin ger vi oss ut tillsammans för att vandra

Vi är en grupp som tillsammans planerar och genomför pilgrimsvandringar. Två gånger per termin vandrar vi tillsammans. Varmt välkommen att vandra tillsammans med oss!

Vandringarna äger rum på olika platser i vårt stora pastorat, vi försöker variera oss.

Under våren 2024 har vi planerat in två vandringar hittills.
Söndag 21 april, start kl 11 vid Landsbro församlingshem. Vi vandrar genom skogen, och följer Frälsarkransen. Ta med dig fika, för vi fikar på vägen. Det blir också en andakt, och till slut kommer vi fram till Lannaskede Myresjö kyrka, där vi avslutar inne i kyrkan.

Måndag 20 maj, annandag pingst. Vandringen börjar kl 18, i östra delen av vårt pastorat (återkommer med mer information).

Här kan du ladda ner ett dokument som handlar om våra pilgrimsvandringar, klicka bara på länken:

Broschyr om pilgrimsvandring

Vill du veta mer ta kontakt med Tina Edman Pinol.