Person som fotograferar
Foto: Shutterbug /Pixabay

Fototävling

för pastoratets egna fotokalender till förmån för Act Svenska kyrkans julinsamling 2023, med fortsättning under 2024!

Fototävlingen fortsätter under 2024 så fortsätt fota och skicka in bilder!

Varje månad har du möjlighet att delta i vår fototävling med en egentagen bild från vår bygd!

Vårt redaktionsråd utser den vinnande bilden som sedan publiceras i en fotokalender som pastoratet kommer att sälja till förmån för Act Svenska kyrkans julinsamling 2023.

Tävlingsregler:

• Ditt fotografi ska vara tagen under aktuell månad
  • Fotografiet får inte visa personer som går att identifiera
  • Motivet ska beskrivas med några få ord
  • Fotografiet ska vara i liggande format och 1-10 MB stort
  • Alla eventuella intäkter från kalenderförsäljningen tillfaller Act Svenska kyrkans julinsamling och därmed utgår ingen ekonomisk ersättning till dig som fotograf
  • Skicka in ditt bidrag med e-post till jenny.storm@svenskakyrkan.se senast den sista i varje månad

Personuppgiftsbehandling enligt GDPR:

Vattholma pastorat behandlar namn och e-postadresser till tävlande fotografer under den aktuella tävlingsperioden. När tävlingen är avslutad gallras uppgifterna.

Läs mer om hur vi hanterar personuppgifter i samband med fototävlingen.

Fotokalender 2024 till förmån för Act Svenska kyrkans arbete

Fototävlingen under 2023 är avslutad och nu finns pastoratets almanacka för 2024 till försäljning på pastoratets församlingsgårdar och kyrkor. Alamanckan kostar 50 kr och det går bra att swisha beloppet och märk betalningen med ”Act almanacka”.