Foto: Magnus Aronson/Ikon

Sommarkonfirmation 2023

Start i midsommarveckan - konfirmation 2 juli!

Den här konfirmandgruppen intensivläser under två veckor i början av sommarlovet (med undantag för midsommarhelgen).
Förutom en massa spännande kunskap om kristen tro innehåller konfatiden en cykelutflykt till Läckö, paddling, bad, en dag på äventyrsgård, vandring och övernattning. Ta chansen att vara med att upptäcka, utforska och uppleva!

Vi utgår från Otterstads församlingshem på Kållandsö men anpassar tiderna så att man kan ta sig ut med hjälp av kollektivtrafiken eller samåka med någon av ledarna från Kyrkans gård-Lockörn (Gamla Läckövägen 43).

- För dig som är född 2007 eller 2008
- Start i vecka 25 (måndag 19 juni)
- Det blir en eller ett par träffar under maj månad
   för att lära känna varandra och för mer information
- Vi planerar också för en särskild föräldraträff
- Konfirmationsgudstjänsten blir 2 juli, 11.00 i Otterstads kyrka

ANMÄLAN
När du klickar på länken nedan kommer du till Svenska kyrkans webbsida som heter ”Hitta konfirmation”, med presentation av många konfirmandgrupper runt om i Sverige. Du landar direkt i Sunnersbergs församlings sommaralternativ.
Fyll i det digitala formuläret där under ”INTRESSEANMÄLAN”
Din anmälan går direkt till ledarna Linnéa och Sophia i Sunnersbergs församling.

KONTAKTUPPGIFTER TILL LEDARE:
Sophia Sarin Granevik, präst, 0708-20 38 80