Foto: Johannes Frandsen/Ikon

Barn och unga

Välkommen tillbaka alla barn, unga och föräldrar. Vårterminen 2024 startar vecka 4.

Miniorer

För dig som går i förskoleklass eller åk 1. Det finns miniorer på två platser i vår församling. Vårterminen 2024 startar vecka 4.

Storminiorer

För dig som går i årskurs 1-3. Det finns storminiorer på två platser i vår församling. Vårterminen 2024 startar vecka 4.

Juniorer/Storjuniorer

För dig som går i åk 4-6. Juniorer finns på två platser i vår församling, storminiorer finns endast i Otterstad. Vårterminen 2024 startar vecka 4.

Barn- och ungdomskörer

De sex körerna är fördelade på två platser i vår församling. Vårterminen 2024 startar vecka 4.

Föräldra-barn grupper

En öppen mötesplats för föräldralediga vuxna och deras barn på tre platser. Grupperna startar igen vecka 4!

Konfirmation

Du är inte ensam om att fundera över livet - därför är du välkommen till ditt konfa-äventyr!