Foto: Magdalena Martin /Ikon

Tisdagslunch i Zürich den 8:e november

Nu är det dags för tisdagslunch i Zürich igen! Välkommen till Kurvenstrasse 1 den 8:e november kl. 12.30. Vi ser mycket fram emot ännu en trevlig stund tillsammans. För att vi ska kunna planera maten är vi tacksamma om du anmäler dig i förväg till zurich@svenskakyrkan.se. Köket hälsar att det bjuds på kåldolmar! Klicka in här så hittar du datumen för övriga planerade tisdagsluncher under hösten. Hoppas vi ses!

Tisdagsluncherna i församlingshemmet i Zürich är en trevlig tradition som vi värnar om. Det ger oss tillfälle att träffas och trivas med nya och gamla vänner över något gott att äta och dricka. Ofta turas vi om med att organisera så fundera gärna över om du kan tänka dig att vara värdinna vid något tillfälle.

Planerade luncher i Zürich hösten 2022

13:e september