Två barn leker med dockorna i julkrubban.
Foto: Kristin Lidell /Ikon

Barn- och ungdomsverksamhet i Örnsköldsviks församling

Det finns mycket kul för barn och ungdomar att göra i Ö-viks församling. Hänga med kompisar, göra olika aktiviteter, sjunga i kör, leka, pyssla och lära sig mer om Gud.

Barn som spelar Fia med knuff

Miniorer i Örnsköldsviks församlingshem och Sörlidens församlingsgård

För barn mellan 6-9 år. Verksamhet på två platser - i Örnsköldsviks församlingshem och Sörlidens församlingsgård.

Barn som leker dragkamp

Juniorer i Sörlidens församlingsgård

Juniorträffar i Sörlidens församlingsgård för barn i årskurs 4-6. Välj den grupptid som passar bäst, antingen tisdagar eller torsdagar. Vårterminen startar vecka 3.

En grupp ungdomar, både pojkar och flickor som står med armarna om varandra.

Tweens i Sörlidens församlingsgård

För barn som går i årskurs 7. Start måndag 4 september.

En barnkör där barnen står med händerna uppsträckta

Soul Children

Kören i Örnsköldsviks församling för killar och tjejer mellan 10-15 år. Övningar på tisdagar kl 15:45-16:45 i Örnsköldsviks församlingshem, Storgatan 29 F.

En grupp med ungdomar som promenerar ute i skogen

Ungdomsgrupp

Du som är 13-19 år, välkommen att vara med i ungdomsgrupp på söndagar mellan kl 17:30-20:30. Vi träffas i Församlingshemmets källarplan, ingång via trapp bredvid huvudentré på Storgatan 29.

Liten & Stor i Örnsköldsviks Församlingshem

En mötesplats för dig som är hemma med ditt/dina barn. Fredagar kl 9:30-11:30. Start den den 19 januari.