Äventyrarna

Ett kul sätt för dig som går i 4:an till 6:an att träffa nya och gamla vänner och samtidigt göra något roligt tillsammans.

På Äventyrarna utforskar vi både närområdet och ställen en bit bort.
Det viktigaste är att vi har roligt tillsammans och under tiden har vi bland annat löst spännande uppdrag, paddlat kanot och gått på skattjakt.Vi träffas ca en gång i månaden. När vi träffas "äventyrar" vi och har alltid andakt och fikastund. Ibland åker vi på läger också!

Packa fikaväskan och häng med du också!

Höstens datum:
30 november

Vårens datum
25 februari
26 maj
13 juni
Med reservation för ändringar

Medlemskap i Svenska Kyrkans Unga
Bli gärna medlem i Svenska Kyrkans Unga eller ni som redan är medlem förnya ert medlemskap (det måste du göra varje år).
Speciellt ni som tänker åka på Sommarlägret som arrangeras av just Svenska Kyrkans Unga.
Det kostar inget att vara medlem men däremot åker du billigare på läger, får en tidning, blir försäkrad och har möjlighet att göra din röst hörd och påverka vad som händer i Svenska Kyrkans Unga.

Läs mer och bli medlem här