Internationella gruppen i Almby församling

För dig som vill engagera dig i Svenska kyrkans internationella arbete. Vi ordnar basarer, luncher och andra insamlingar till förmån för kyrkans hjälparbete.

Internationella gruppen i Almby församling har träffar någon gång per månad och planerar då det fortsatta arbetet för att samla in medel till Svenska kyrkans internationella arbete för människor när och fjärran. Vi bakar och gräddar våfflor, ordnar basarer och loppis, handarbetar för försäljning och ordnar inbjudande utställningar och luncher - allt för att samla in pengar och göra gott! Vill du vara med?

Information församlingsexpeditionen 019-15 46 77 eller almby.forsamling@svenskakyrkan.se

Almby församling

Adress:
Almbyvägen 4,

Telefon: Informationsservice: 019-15 45 00 (öppet mån–fre 9–16. Lunchstängt 12–13) .

E-post: almby.forsamling@svenskakyrkan.se

För direktkontakt med församlingsexpeditionen i Almby: Ring telefon 019-15 46 77

Kontaktlista med alla medarbetare i Almby församling

Till Almby församling på Facebook