Räkna ner med adventskalendern!

Nyhet Publicerad

I år har vi en adventskalender i Nora församling! Vi öppnar en lucka varje dag från 1 december till julafton. Luckorna finns på fönster och dörrar i och kring församlingshemmet och kyrkan samt på Facebook och Instagram (sök på noratarnsjoforsamling) där vi skriver om dagens lucka runt kl 12 varje dag.

Adventskalender, julkalender – kärt barn har många namn…vi kallar det adventskalender och uppmanar och välkomnar dig att komma och besöka oss i och utanför församlingshemmet och kyrkan där vi öppnar en lucka varje dag från 1 december till julafton. Luckorna kommer att finnas på fönster och dörrar i och kring församlingshemmet och kyrkan samt på Facebook och Instagram - sök på ”noratarnsjoforsamling”. För att hitta luckorna finns en karta där du kan leta på dagens nummer.