Skyltade gravar på kyrkogården

Nyhet Publicerad Ändrad

Vid årsskiftet går tiden ut för att ge information om de grönskyltade gravarna på Nora kyrkogård i Tärnsjö. Gravrätterna kommer att anses återlämnade till församlingen fr o m 2019 om vi inte innan dess får kontakt med anhöriga eller någon som kan lämna information. Detta kan medföra att gravanordningen tas bort. Klicka här för mer info.

Vid nyår går tiden ut för att ge information om de grönskyltade gravarna på Nora kyrkogård i Tärnsjö.
Gravarna kommer att anses återlämnade till församlingen fr o m 2019 om vi inte innan dess får kontakt med anhöriga eller någon som kan lämna information. Detta kan medföra att gravanordningen tas bort.
Lista över berörda gravplatser finns anslagna på kyrkogården och en detaljerad lista över gravplatser som saknar levande/giltiga gravrättsinnehavare finns på församlingsexpeditionen och hos kyrkvaktmästarna.
Om du nu i sista minuten kommer på att du har information att lämna om en grav är du varmt välkommen att kontakta Församlingsexpeditionen, tel 0292-500 09 eller via e-post till nora.tarnsjo.forsamling@svenskakyrkan.se.