Körer för barn och ungdom

Körer finns för alla åldrar, både för pojkar och flickor, på olika ställen i vårt pastorat. Givetvis får du vara med i vilken kör i vilken församling, i hela pastoratet, som du vill vara med i.

Kör & lek i Forserum

Kör & lek för killar och tjejer, från 5 år och upp till klass 3.

Barnkören i Malmbäck

Barnkören i Malmbäck är ett ekumenisk samarbete mellan Svenska kyrkan i Malmbäck och Klockargårdskyrkan, för alla barn 4-12 år.

Barnkören Nötterna - Nässjö

Nötterna - barnkören för killar och tjejer 5-6 år. Här hittar du mer information och allt som händer under terminen.

Barnkören Confetti - Nässjö

Confetti - barnkören för killar och tjejer i klass 1-2. Här hittar du mer information om allt som händer under terminen i Confetti.

Barnkören High 5 - Nässjö

High 5 - kören för killar och tjejer i klass 3-5. Här hittar du mer information om allt som händer under terminen i High 5.

Mikaelikören - barnkören i Bodafors

Kören för tjejer och killar 7-12 år.

Några ungdomar sitter på golvet med nothäften i händerna.

Ungdomskören Young Voices i Nässjö

Ungdomskören är för dig, både kille och tjej, i klass 6 och uppåt.

Gospelkören Good Feelin'

Good Feelin' är Gospelkören för dig från 18 år och uppåt, oavsett var du bor i pastoratet.