Hyra lokaler

Vi hyr i första hand ut våra lokaler i Nöbbelövsgården i anslutning till kyrkliga handlingar så som dop och begravning.

Det finns möjligheten att låna lokaler i Nöbbelövsgården till dopkaffe eller begravningskaffe i samband med dop eller begravning i Norra Nöbbelövs kyrka.

Kontakta församlingsexpeditionen för förfrågan om att hyra lokalerna, tel 046-71 88 60.

I Nöbbelövsgården finns en stor och en liten sal, samt kök. Mellan stora och lilla salen finns dubbeldörrar som kan öppnas för att skapa en känsla av ett större, enhetligt rum.

Stora salen är 65 kvadratmeter.

Lilla salen är 37 kvadratmeter.

Köket har värmeskåp, spis med varmluftsugn, mikrovågsugn, kylskåp och porslin bland annat. Köket är inte anpassat för matlagning till större sällskap.

Vid dopkalas är det avgiftsfritt mot att ni städar efter er. Vid minnesstund ser vi gärna att ni anlitar en cateringfirma, men själva hyran är avgiftsfri.

Alkoholservering och rökning är inte tillåtet i Nöbbelövsgården.

För förfrågan, kontakta församlingsexpeditionen.
lund.nobbelov.forsamling@svenskakyrkan.se