Åhuslägret - Fulltecknat

Kom med och upplev en fantastisk gemenskap på Åhuslägret – för ungdomar med och utan intellektuell funktionsnedsättning tillsammans. Skratt, sång, vänskap och erfarenheter för livet!

Åhuslägret varar fyra veckor och är en utmaning och ett härligt äventyr i en trygg struktur. Dagarna är fulla av musik, drama, lek, samtal, hantverk, friluftsliv och mycket mer. Vi är tillsammans i en stor och brokig grupp där alla behövs och är värdefulla. Varje sommar går 40 ungdomar på lägret, hälften från grundskolan och hälften från särskolan.

Plats Åhusgården i Åhus
Antal platser 40
Startdatum 22 november 2020
Förträff 4 april 2021.
Lägerdatum 12 juli–8 augusti 2021
Konfirmationsdag 7 augusti 2021, Åhus St:a Maria Kyrka
Kostnad Lägeravgiften är 8 000 kr. För ungdomar med funktionsnedsättning betalas hela lägeravgiften vanligen av hemförsamlingen.

Läs mer www.ahuslagret.se
Facebook @ahuslagret
Obs! Sommaren 2021 har vi endast garanterad plats kvar till
ungdomar med funktionsvariation. Ungdomar utan funktionsvariation kan kontakta oss för plats på vår intresselista.