24 Äventyren sommar

Anmälan möjlig ännu! Livet är ett äventyr, 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. Med ledare i olika åldrar kommer vi att utforska vad kristen tro har med livet att göra.

Under året i De 24 äventyren får du följa med på en resa från universums kant rakt in i djupet av ditt eget hjärta. Du får prova saker du tidigare inte har gjort och samtidigt konfirmeras i snart 900-åriga Lunds domkyrka. Tankar och upplevelser om livet och om Gud möter vi genom musik, film, text, utflykter. Vårt stora äventyr tillsammans är lägret på Bosarpsgården i början av sommarlovet 2021.

Plats Domkyrkan, Domkyrkoforum och
Bosarpsgården nära en badsjö.
Dag och tid Några enstaka träffar under våren 2021, bland annat ett dygnsläger i april. Huvuddelen av konfirmandtiden är förlagd till 2021 års sommarlovs tre första veckor, varav en vecka på läger, på Bosarpsgården. Lediga över midsommar.
Antal platser 40
Startdatum 24 november 2020
Lägerdatum 17-18 april 2021 och 16 juni-23 juni 2021
Konfirmationsdag Lördag 3 juli 12.00 i Lunds domkyrka