I höst bjuder vi in till fri orgelundervisning, för elever från årskurs 4 och uppåt. Ett krav är att man redan spelar piano och helst har undervisning i det.
Om du är intresserad, hör av dig till församlingen.
I höst bjuder vi in till fri orgelundervisning, för elever från årskurs 4 och uppåt. Ett krav är att man redan spelar piano och helst har undervisning i det.
Om du är intresserad, hör av dig till församlingen.