Vad tycker du?

Din åsikt är viktig för oss och hjälper oss göra ett ännu bättre jobb! Just nu gör vi en undersökning angående vår synlighet i pastoratet.

Vi vill gärna höra din åsikt på dessa punkter nedan. Då Svenska kyrkan i Laholm & Skummeslöv och Laholms pastorat är samma sak så refererar vi till Laholms pastorat i frågorna. Du kan vara helt anonym.

Vill du hellre mejla in dina svar? Skicka dem till: anneli.jonsson3@svenskakyrkan.se.

1. Under de senaste tre månaderna, har du sett något från eller hört något om Laholms pastorat? Mer än ett alternativ kan väljas.

2. Vilket är det första ordet du tänker på när du tänker på Laholms pastorat?

3. Vilken är din övergripande åsikt om Laholms pastorat?

4. Har din uppfattning av Svenska kyrkan i Laholm förändrats under de senaste två åren?

5. Har du varit inne på Laholms pastorats hemsida någon gång?

6. Läser du Lagabladet?

7. Följer du oss på Facebook?

Stort tack för att du tog dig tid att besvara våra frågor! Din åsikt är viktig för oss och hjälper oss göra ett ännu bättre jobb! Du är kyrkan och vi arbetar för dig. Oavsett hur du känner dig så finns Svenska kyrkan för dig – i alla lägen! Har du några frågor kring undersökningen eller om Laholms pastorats kommunikation? Mejla vår kommunikatör Anneli Jonsson – anneli.jonsson3@svenskakyrkan.se.

Förklarande text

Stort tack för att du tog dig tid att besvara våra frågor! Din åsikt är viktig för oss och hjälper oss göra ett ännu bättre jobb! DU är kyrkan och vi arbetar för dig. Oavsett hur du känner dig så finns Svenska kyrkan för dig – i alla lägen!