Ett glatt barn med rutig mössa gör V-tecknet med båda händerna mot kameran.

Miniorer

För barn 6-9 år – årskurs 1-3.

Miniorer – årskurs 1-3. Alltid kl. 13.30-16.30.

Terminsstart vecka 37.

Varmt välkommen med i vårt härliga gäng! Vi träffas efter skolan för att fika, pyssla, leka och prata om livet. Verksamheten följer kyrkans traditioner och aktuella livsfrågor för barn och unga. Vi har begränsat antal platser i grupperna, först till kvarn gäller!

Anmälan görs löpande via mejl till: hampus.befrits@svenskakyrkan.se. Ange vilken grupp det gäller, namn, adress, födelsedatum, tel till vårdnadshavare, ev. allergi. Vi vill ha en anmälan även om du gick i gruppen förra terminen. Efter bekräftelse räknas barnet som deltagare i gruppen.

MINIORER i Skummeslövs församlingshem

Ledarna hämtar måndagar på Skottorpsskolan kl.13.30.

MINIORER i Laholms församlingshem

Ledarna hämtar onsdagar på Parkskolan kl.13.30.

Kontaktperson till Miniorerna: Hampus Befrits, 0430-16018, hampus.befrits@svenskakyrkan.se

Tycker du om att sjunga?

För små sångfåglar!

Har du en liten sångfågel där hemma som vill utforska sång och stämmor? Hjärtligt välkommen att prova på någon av våra barnkörer. Ledare är vår underbara kantor Anneli Segerstedt.