Foto: Alex Giacomini /Ikon

Juniorer

Är du mellan 10-13 år och går i klass 4-6? Dessa grupper är för dig!

Juniorer – årskurs 4-6

Terminsstart v. 37. Varmt välkommen med i vårt härliga gäng! Vi träffas efter skolan för att fika, pyssla, leka och prata om livet. Verksamheten följer kyrkans traditioner och aktuella livsfrågor för barn och unga. Vi har begränsat antal platser i grupperna, först till kvarn gäller!

Anmälan görs löpande via mejl till: hampus.befrits@svenskakyrkan.se. Ange vilken grupp det gäller, namn, adress, födelsedatum, tel till vårdnadshavare, ev. allergi. Vi vill ha en anmälan även om du gick i gruppen förra terminen. Efter bekräftelse räknas barnet som deltagare i gruppen.

Juniorer i Laholm

Fredagar i Laholms församlingshem, kl. 13.30-16.00.

Juniorer i Skummeslöv

Måndagar i Skummeslövs församlingshem, kl. 14.30-16.30.

Kontaktperson till Juniorerna är: Hampus Befrits, 0430-16018 eller hampus.befrits@svenskakyrkan.se

Tycker du om att sjunga?

För små sångfåglar!

Har du en liten sångfågel där hemma som vill utforska sång och stämmor? Hjärtligt välkommen att prova på någon av våra barnkörer. Ledare är vår underbara kantor Anneli Segerstedt.