Second hand

Välkommen att kika in i vår second hand som ligger i Klockargården på nedre plan, alla intäkter går oavkortat till ACT Svenska kyrkan. Önskar du skänka hela och rena kläder/saker? Kontakta Anna-Emelie Thulesius. Loppisen är öppen när Klockargården är öppen. Måndag-fredag kl 9-15, tom 7/5. Start 26 augusti - 20 decembert.

Vill du vet mer om Act Svenska kyrkan, klicka in på sidan nedan, den tar dig till den tar dig direkt tilll Act Svenska kyrkans hemsida.

Act Svenska kyrkan

Alla människor har rätt till ett värdigt liv. Därför kämpar Act Svenska kyrkan mot fattigdom, förtryck och orättvisor. Tillsammans med tusentals engagerade, lokala kyrkor och gräsrotsrörelser för vi en kamp för liv.

EXPEDITION & BOKNING

Telefon 08-581 614 60.
Telefontid måndag-torsdag kl 10-12.
Innan och efter telefontid kommer ni till en telefonsvarare. Lämna gärna meddelande och kontaktuppgifter så återkommer vi så snart vi kan.
Epost kungsangen.vastraryd@svenskakyrkan.se

Louise Berglund bokar och svarar på frågor om dop, konfirmation, vigsel, välsignelse, begravning, dopkalas, minnesstund samt utlåning av dopklänning och bårtäcke vid begravning samt övriga frågor till församlingen.