Följ gudstjänsten på webben

Här livesänder vi gudstjänster från Ytterby kyrka, varje sön- och helgdag kl 10.00 och ibland vid andra tidpunkter. Så kan du som inte kan komma till kyrkan ändå vara med.

En sak som är/blir ett problem för många är att sändningar och inspelningar bara fungerar om man ”godkänt alla kakor” (det räcker inte med ”nödvändiga”). För att kontrollera och åtgärda: gå längst ner på denna sida och klicka på ”Om kakor” och sedan ”Ändra inställningar för kakor”. Kontrollera att alla sorters kakor är ”på”. Klicka slutligen på ”Spara ändringar”. Man kan behöva göra om detta, även om man gjort det förut.

Nedan hittar du:

1. Information om våra gudstjänster i nuläget.
  2. Inspelningar av gudstjänster och annat. Klicka på den blå länken till den inspelning du vill ta del av.
  3. Agendor och annat material för nedladdning.

GUDSTJÄNSTER I YTTERBY KYRKA

Normalt firas gudstjänst eller högmässa  kl. 10.00 alla helgdagar, med söndagsskola för barnen och kyrkkaffe. Dessa gudstjänster sänds alltid här på hemsidan. De söndagar då det inte varit högmässa på förmiddagen har vi oftast kvällsmässa kl. 18.00.

Lyssna i efterhand på gudstjänsten i Ytterby kyrka