För små barn (0-5 år)

Öppen förskola, familjedagar, babyverksamheter och mycket mer.

Julvandringar

Ett kul och lekfullt sätt att lära sig mer om julen! I S:t Lukas kyrka, Kallhäll, och Maria kyrka, Jakobsberg.

För de allra minsta

Babycafé, babymassage, babykonserter och småbarnsgudstjänster. I Järfälla kyrka och församlingshem, Barkarby.

Familjelördag

Välkommen till en dag med pyssel, lunch och lek i Viksjö kyrka, en lördag i månaden kl 10-14!

Några mammor sitter på golvet med sina bebisar.

Barn och familj

Församlingens öppna förskolor är kravlösa mötesplatser för barn 0-5 år och deras vuxna. Det finns också verksamheter för äldre barn och hela familjen. Kom och känn dig som hemma!

Babycafé

För föräldrar med barn upp till ett år. Måndagar 9:30-11:30 i Järfälla kyrkas församlingshem, Barkarby.

Öppna förskolan vid Järfälla kyrka

För barn 0-5 år i vuxens sällskap. Öppet onsdagar kl 13-16 och fredagar kl 9-12. Träningspass onsdagar 14-14.15.

Öppna förskolan i Viksjö kyrka

Måndagar, onsdagar, torsdagar och fredagar kl 9-12.30, sångsamling 10.15.

Öppna förskolan i S:t Lukas kyrka

Öppet onsdagar och fredagar kl 9-13, med sångstund kl 10.