Foto: shutterstock

Hudiksvallsbygdens församling sänder live

Nyhet Publicerad Ändrad

Här är vår plats för direktsändningar, både planerade och spontana. Det mesta kan också ses i efterhand.

Här kommer vi försöka sända lite från Luciahögtiden för dig som inte hann få biljetter eller inte kunde komma.

När vi sänder live syns sändningen i rutan ovanför den här texten. Sändningen startar ca 15 minuter före gudstjänsten börjar. Välkommen!

Om du får ett felmeddelande

Om du får meddelandet ”Det här innehållet är inte tillgängligt” när sändningen går igång behöver du ladda om sidan, antingen genom att klicka på Uppdatera (cirkeln med en pil, i ditt sökfält) eller F5.

Se sändningen senare

De sändningar som kan ses även i efterhand finns bland Hudiksvallsbygdens digitala andakter och evenemang. Om sändingen inte hunnit ladda upp där får du komma tillbaka senare.
Du kan komma dit genom att klicka på den undestrukna blå texten.