Foto: Malin Wrigstad IKON

Fritidsaktiviteter för unga

Välkommen att vara med på våra fritidsaktiviteter! På onsdagskvällar träffas Ungdomsgruppen som är för dej 14 år och uppåt. Det finns även en grupp för dej över 18 år som hittar på trevliga saker ihop.

Ungdomsgruppen 14 år och uppåt
Onsdagar 18.00–21.00
Vi börjar med mässa i Huddinge kyrka, sedan fortsätter vi att ses utomhus och/eller i församlingens lokaler. Ibland åker vi på utflykt.

UG 2.0 - för dej som är 18+
Vi ses fyra-fem gånger per termin och gör trevliga saker tillsammans runt om i Stockholm.  Vi hänger och pratar om vad vi varit med om och om livet i stort såklart.

För information och anmälan kontakta församlingspedagog Annelie S Darwich (på snap: Annelie_Darwich)

Mer om Svenska kyrkans Unga

"The Holy Gang" kallas Svenska kyrkans Unga i Huddinge. De anordnar fritidsaktiviteter på kvällstid för barn och unga. Vill du veta mer om the Holy Gang? På webbplatsen www.korsdrag.se kan du läsa mer om alla grupper, titta på bilder och skriva en hälsning i gästboken.

Du kan också läsa mer om Svenska kyrkans Unga på nationell nivå på deras webbplats www.svenskakyrkansunga.se