Foto: Malin Wrigstad IKON

Barn & ungdom i Flemingsbergs kyrka

Välkommen till kyrkans barn- och ungdomsverksamhet!

Dans för barn i Flemingsbergs kyrka

Välkommen till dans för barn på torsdagar fr.o.m. 25/4. Vi har två grupper; en för 6–8-åringar och en för 9–12-åringar.

Babyrytmik i Flemingsberg

Sjung och lek med din baby samt fika och umgås med andra föräldralediga varje onsdag kl 10 i Flemingsbergs kyrka.

Söndagsskola i Flemingsberg

Söndagsskola i Flemingsbergs kyrka i anslutning till söndagsmässan kl 11:00.

Himlaskoj i Flemingsberg

En kväll i kyrkan där hela familjen är välkommen. Vi äter, pysslar, sjunger och lyssnar på berättelser tillsammans.

KomSamman i Flemingsberg

En mötesplats med fritidsaktiviteter för barn i åk 1–6 på onsdagar 14:00–16:30.

Ungdomsgrupp i Flemingsberg

En mötesplats för dig i åldern 15–21 år varannan onsdag. Ta en paus från vardagens stress och kom och häng med oss!

Fredagsmys i Flemingsberg församling

Under fyra fredagar i vår kör vi fredagsmys i Flemingsbergs kyrka.

Medlemsansökan i Flemingsbergs församling – för dig under 18 år

Här kan du som är under 18 år fylla i din ansökan om medlemskap i Svenska kyrkan direkt på webben. Är du osäker på vilken församling du tillhör? Ingen fara, vi ser till att din ansökan hamnar rätt!

Konfa i Huddinge

Funderar du på om du ska konfirmera dig? Välkommen att läsa mer och anmäla dig till våra läger och grupper här på webben.

En grupp ungdomar håller om varandra i en ring.

Konfa 16plus

Är du 16–19 år och vill konfirmera dig är det här gruppen för dig! Nästa grupp startar januari 2024.