Digitala andakter och filmer från Huddinge församling

Huddinge församling gör mycket digitalt nu när gudstjänster och verksamhet är inställda. Vi finns på Facebook och på Youtube. Här på hemsidan kan du gå in och titta på filmerna.

Nu när vår verksamhet är inställd så finns vi självklart kvar här för er alla. Vi försöker göra så mycket vi kan digitalt.

Vi lägger upp filmer på andakter, böner, lunchmusik, barnrytmik- och sång, övning med Barnkören och mycket mera på vår Facebooksida och på vår Youtube kanal.

På Youtube kan du som inte har Facebook se våra andakter, konserter med mera. Gå in på www.youtube.com och sök på ”Huddinge församling” så hittar du oss. Eller klicka på länken nedan.

Vi finns på Facebook, klicka här
www.facebook.com/huddingeforsamling

Vi finns på Youtube, klicka här

Nedan är några länkar till filmer som vi har lagt ut. För att se allt så gå in på våra digitala kanaler, följ länken ovan.

Andakt på Skärtorsdagen med prästen Johanna Saxerbo, musiker Elisabet Brander och vaktmästare Lars Carlewald

Långfredagsandakt med musiker Tove Åhrman och prästen Johanna Saxerbo

Prästen Anders Lennse hälsar till alla på Påskdagen

Sång och rytmik för barn med musikpedagog Martina Anjou