Ny medarbetare

Vi önskar Sanna Norberg, kantor varmt välkommen. Sanna kommer att vara ansvarig för barn och ungdomskörerna i Härnösands pastorat.

Sanna kommer att vara ansvarig för barn och ungdomskörerna i Härnösands pastorat och kommer under hösten att starta upp Soul children för barn/ungdomar i åldrarna 10-16 år på torsdagar.

Soul Children-konceptet

Soul Children är mer än en kör. Med sången och musiken som centrum blir kören en uppmuntrande, trygg och positiv gemenskap som får vara med och bygga upp ungas självkänsla och vara en miljö där den kristna tron finns som ett naturligt inslag och får möjlighet att växa.

Vill du veta mer om Soul children eller anmäla ditt barn redan nu?
sanna.norberg@svenskakyrkan.se eller 0611-288 45

Mer om Sanna
-Leda körer är det jag brinner för och jag blandar gärna genrer; Visa, pop, rock, gospel samt göra musikaler.
-Jag är uppvuxen i Häggdånger och har alltid sjungit. Utbildad i mellansel, även ett år på musikhandledarutbildningen i Härnösand. Kommer närmast från Granloholms kyrka där jag jobbat med inriktning mot barn och unga.