Forsheda barn- och ungdomsverksamhet

Välkommen till Forsheda församlingshem!

Stor och liten
Måndagar kl. 9.30-11.30. Drop in från 9.30, fikat börjar kl. 10. För barn i vuxens sällskap. Ledare: Marlene Kolmodin Veman.

Kyrkis
Onsdagar kl.16.45-18. För barn födda 2018. Ledare: Marlene Kolmodin Veman.
OBS! Anmäl ditt/dina barn till Kyrkis i formuläret nedan.

Minikul
Torsdagar kl. 15-16.30. För dig som är född 2019. För de som önskar kan vi i samråd med förskolan ordna så att vi hämtar ert/era barn direkt på förskolan. Ledare: Marlene Kolmodin Veman.
OBS! Anmäl ditt/dina barn till Minikul i formuläret nedan.

Miniminorer
Onsdagar kl. 14-16.15. För dig som går i F-klass-årskurs 1. För de som önskar kan vi i samråd med skolan ordna så att vi hämtar ert/era barn på skolan. Ledare: Marlene Kolmodin Veman.
OBS! Miniminiorerna är full grupp. Gör en anmälan i formuläret nedan så hamnar ditt/dina barn i kö.

Miniorer
Tisdagar kl. 14-16.30. För årskurs 2-3. Vi hämtar barnen vid skolan och går gemensamt till församlingshemmet innan dagens aktiviteter drar igång. Ledare: Catrin Schurtenberger.
OBS! Anmäl ditt/dina barn till Miniorerna i formuläret nedan.

Juniorer
Måndagar kl. 14-16. För årskurs 4 till 6. Vi gör allt från att spela spel och pyssla till att lära oss baka och laga mat. Här finns tid för att umgås och diskutera det som är viktigt för just dig. Ledare: Marlene Kolmodin Veman.

KU- Kyrkans ungdom
Tisdagar kl. 17.30-19.30. För årskurs 7 och uppåt. Vi lagar mat, spelar spel, samtalar och umgås. Ibland har vi läger och övernattningar. Ledare: Catrin Schurtenberger.

Har du frågor är du såklart välkommen att höra av dig till oss!

OBS! Fyll i ett formulär per barn. Jag anmäler mitt barn till: