Suomeksi

Jumalanpalveluksia, kaste, avioliittoon vihkiminen tai hautajaiset suomeksi

Eskilstunan seurakunnassa vietetään suomenkielisiä jumalanpalveluksia kaksi kertaa kuukaudessa. Katso aloitussivun kalenterista tai oikeasta yläkulmasta ajankohtaiset päivämäärät ja ajat. Voimme myös järjestää kasteen, avioliittoon vihkimisen tai hautajaiset suomen kielellä. Voit tehdä varauksen, lukea lisätietoja tai ottaa meihin yhteyttä täältä.

Suruadresseja

Sekä suomenkielisiä että ruotsinkielisiä adresseja on myynnissä
Kirkon talolla, Smörparken, toimiston aukioloaikoina.

Ruotsin kirkon suomenkielinen Palveleva puhelin

Ruotsin kirkon suomenkielinen puhelinpäivystys, Palveleva puhelin, on avoinna joka ilta klo 21-23. Voit soittaa anonyymisti. Päivystäjät puhuvat suomea ja heillä on vaitiolovelvollisuus. Puhelinnumero on 020-26 25 00. Puhelu on ilmainen.

Naisten aamukahvit

Musiikkia, yhdessäoloa, askartelua ja muuta mukavaa. Aamiaisen hinta 25kr.

Haluatko seurakuntamme suomenkielisen ohjelman?

Suomenkielinen ohjelma on saatavissa Klosterin kirkossa ja Klosterin seurakuntakodissa.

Palveleva puhelin

Ruotsin kirkon keskusteluapu ja kriisipuhelin. Palveleva puhelin on osa kirkon sielunhoitoa. Voit soittaa, lähettää nettikirjeen tai chattailla päivystäjän kanssa.

Soita Palvelevaan puhelimeen

Palveleva puhelin päivystää numerossa 020-26 25 00 joka ilta klo 21-23.

Palvelevan puhelimen chatti

Voit chattailla päivystäjän kanssa torstaisin ja sunnuntaisin klo 18-20.

Palvelevan puhelimen nettikirje

Voit kirjoittaa nettikirjeen kertomatta kuka olet.