Foto: Mikael Svensson

Gudstjänst och Mötesplatser

Förutom våra gudstjänster har vi mötesplatser där barn, ungdomar och vuxna regelbundet träffas i Kyrkans Hus under vår och höst.

Vi firar gudstjänst varje söndag och helgdag. Därutöver firar vi en stilla mässa några tisdagskvällar under terminstid.

Våra mötesplatser är grupperade i barn, ungdom och vuxen

Det finns även möjlighet att få orgelundervisning.

En del av våra mötesplatser måste du anmäla dig till medan andra är öppna verksamheter.

Under året sker även annat till exempel adventskaffe och påskkaffe. Under sommaren har vi vid flera tillfällen sommarcafé som kan ha lite olika teman.

Vi finns även på Facebook.

Gudstjänst i Everlövs kyrka

Gudstjänst

Vi firar gudstjänst varje söndag och helgdag. Där utöver firar vi stilla mässa några tisdagskvällar under terminstid.

Barn

Vi har olika typer av verksamheter för barn i olika åldrar.

Ungdomar sitter på rad med varsin psalmbok.

Ungdom

Vår ungdomsverksamhet.

Ett kakfat, två kaffekoppar på fat och två påskhönor med ägg står uppdukade på en gul duk.

Vuxen

Vill du träffa andra människor? Tycker du om att sjunga i kör eller kombinera en studiecirkel tillsammans med en fika?

Orgelundervisning

För barn, ungdomar och vuxna.