Konfirmand 2024-2025

Vill du konfirmera dig? Vi kan erbjuda Aktivitets-konfa

Konfirmand 2024-2025

Välkommen till Konfirmationen! Här får du chansen att utforska Gud, livet och dina egna värderingar. Det är en unik möjlighet att utmana och testa dina åsikter, samtidigt som du lär dig mer om den kristna tron. Vi erbjuder en plats där du kan vara dig själv och tänka fritt. Konfirmationen är en bekräftelse av ditt dop och vägen dit är en djupdykning i kristen tro.

Vad kan du förvänta dig?

Självinsikt och Gemenskap: Konfirmationen ger dig en chans att lära känna dig själv bättre och möta nya människor.
Unika Upplevelser: I år har vi aktivitets-konfa. Det blir bad, padel, bowling och mycket mer. Roliga utflykter och härligt läger!
Meningsfullt Sammanhang: Här får dina tankar och känslor plats, och vi ger dig möjligheten att utforska och testa kristen tro och liv tillsammans med andra.

Asker-Lännäs församling erbjuder konfirmation för ungdomar födda 2010. Inbjudan skickas till dig under försommaren 2024.
Anmäl dig nedan:

Konfirmation är kostnadsfritt i Asker-Lännäs församling, som en aktiv satsning för att alla som vill ska ha möjlighet att delta.

Tack till dig som är medlem i Svenska kyrkan, du bidrar till allt det goda som ungdomarna får uppleva tillsammans.