Vill du få nya erfarenheter och samtidigt ha det roligt?

Kom och konfirmera dig hos oss. Under konfirmationstiden får du chansen att  vara med på läger, resa, roliga aktiviteter och i gemeskap med jämnåriga kompisar prata om livet, tron och det som är viktigt i ditt liv.

Och du behöver inte veta om du är kristen, eller ens tro på Gud för att var med. Kom och se, välkommen.

Man måste inte vara döpt för att vara med under själva konfirmandtiden. Konfirmationen är en bekräftelse av ditt dop oavsett om du döps som barn eller under konfirmandtiden. För att bli konfirmerad i den avslutande konfirmationsgudstjänsten måste du vara döpt. Dopet kan då ske någon gång under konfirmandtiden. Antingen enskilt tillsammans med prästen eller med familj eller tillsammans med kompisar.

Vill du anmäla dig eller har frågor kring konfirmationen ring Fatima eller Maria

Vill du veta mer eller anmäla dig till konfirmation hos oss kontakta:

Fatima Lindh 0551-285042

Lyrestads församling Maria Westdahl, Vik. församlingsass.: 0501-27 87 80

Fatima Lindh

Amnehärad-Lyrestads pastorat

Barn-och Ungdomsverksamhet

Mer om Fatima Lindh

Fatima jobbar som församlingsassistent för barn och ungdomsverksamheten med placering i Amnehärads församling.

Maria Westdahl

Amnehärad-Lyrestads pastorat

Barn- och Undgomsverksamhet

Mer om Maria Westdahl

Maria jobbar framförallt som församlingsassisten för barn och ungdomsverksamheten i Lyrestads församling.