Ledig tjänst administratör 75%

Vi söker dig som trivs med att arbeta prestigelöst med olika typer av administrativa uppgifter, tar eget ansvar och har en god social förmåga. Ansök här!

Ledig tjänst - Administratör

Omfattning: Deltid (75%)

Anställningsform: Tillsvidareanställning

Om jobbet

Vår nuvarande administratör ska börja studera och därför söker vi nu en ny medarbetare till vårt arbetslag. Vi söker dig som trivs med att arbeta prestigelöst med olika typer av administrativa uppgifter, tar eget ansvar och har en god social förmåga.

Du bör ha några års erfarenhet av administrativt arbete och du delar självklart Svenska kyrkans värderingar.

I tjänsten ingår att bemanna vår reception, boka kyrkliga handlingar, sköta församlingsdiariet, administrera och vara sekreterare i au/kyrkoråd/fullmäktige samt fakturahantering. Har du erfarenhet av KBOK, Aveny bokning och/eller public 360 är det ett stort plus.

För frågor om tjänsten kontakta klockare Bengt Kämpe:  08 402 0485

Vi kommer att behandla och kalla för ev. intervjuer löpande.

Mejla din ansökan till:  adolf-fredrik.forsamling@svenskakyrkan.se