Foto: Nicole Lindh

Onsdax-gruppens luciatåg

Nyhet Publicerad Ändrad

I församlingshemmet, Kurvenstrasse 1 den 9 december kl 17. Obligatorisk anmälan för åskådare och deltagare till asa.nyfeler@svenskakyrkan.se senast 8 december. På Onsdax kl 15-17 tränar vi, byter om (kläder finns) och förbereder. Välkomna! Mer info här om vem som kan vara med i luciatåget samt pdf med sångerna. Alla som vill kan även vara med som åskådare på zoom, maila till adress ovan så kommer en länk.

Kan du inte komma på Onsdax kan du ändå vara med i Luciatåget! Samling 16.45 för ombyte och uppställning. Alla som vill får vara med! De som inte har luciakläder får låna. Vi kör sångerna i bifogad pdf nedan. Bara att ladda ner, skriva ut och börja öva! Det går bra att ha med pappret till luciatåget. Föräldrar och andra intresserade får komma och titta. För alla live-åskådare gäller mask och avstånd.