En grupp ungdomar håller om varandra i en ring.
Foto: Nadine Minner /Ikon

Barn och unga

Barn och ungdomar har en självklar plats i kyrkan. Det finns verksamheter för alla – från de riktigt små till dig som är nästan vuxen.

Barngrupper och barnkör

Klapp och klang

Välkommen till våra kyrkor tillsammans med de minsta. Klapp & Klang är väldigt uppskattat i såväl Terra Nova kyrkan som i Visborgskyrkan och Församlingshuset bredvid domkyrkan.

Cupcake framför några ungdomar

After school och Rocky Rauk

After school och Rocky Rauk är till för dig som vill hitta på något roligt med kompisar efter skolan.

Ungdomsgrupper och ungdomskörer

Ungdomar i domkyrkoförsamlingen sitter på en mur och kikar på domkyrkan.

Ungdomskväll

Du som går sista året på högstadiet eller är äldre är välkommen att gå på mässa och därefter umgås. Vi träffas på onsdagskvällar.

Chillin

En fredag i månaden är du i åk 6-7 välkommen till Terra Novakyrkan för en kväll tillsammans.

Konfirmation sommaren 2016

Konfirmation

Under tiden som konfirmand får du tid för det som är viktigt i livet – både det lekfulla, roliga, och det allvarliga.

Körer som sjunger tillsammans under Världens Barn-konserten i domkyrkan 2019.

Körer

Sjung för livet! Visste du att körsångare blir glada och friska? Vårterminen börjar vecka 3, 16 januari. Välkommen att sjunga med oss!

Ta med barnen på gudstjänst

Himmel & Pannkaka

Välkomna till gudstjänst och måltid för hela familjen i Visborgskyrkan.

Gudomlig Pizza

Gudomlig Pizza med familjegudstjänst i Terra Novakyrkan.

TacoLov

Välkomna till gudstjänst och måltid för hela familjen i domkyrkan.