Gransnäs – svensk idyll

Konfirmandläger på Gransnäs lägergård innehåller allt det som ett klassiskt läger ska innehålla – bad, lek, kanotpaddling och lägerbål. Lägergården ligger i norra Småland vid en sjö med badbrygga, klippor och härlig natur. Det är ett fantastiskt ställe för aktiviteter och gemenskap. Dagarna fylls av upplevelser, skapande och spännande diskussioner om tro och liv.

Notera till anmälan att det är två olika grupper!

Gransnäs 1

Gransnäs 1 är fullbokat!
Om du önskar köplats, ange önskat alternativ ändå och tillsammans med alternativ där vi har plats.

Upptakt: September/oktober
Träffar: Sex söndagar kl. 11.00–16.00 i Västerledskyrkan och en lördag under
våren med alla konfirmander i församlingen
Läger: 15–25 juni