Ett samtal pågår på en upplyst scen framför sittande publik.

Mikaeli möter

Maria Agstam Häggkvist i samtal med en intressant person. Samtalet ramas in med personens favoritmusik.

Våren 2024

Fritt inträde. Frivillig kollekt till Västerås Stadsmission. Café Mika öppet från kl 16.00.
Plats: Mikaelikyrkan
Dag och tid: Lördag 17 februari och 13 april kl 18.00
Kontakt: Maria Agstam Häggkvist, 021-40 45 12, maria.agstam-haggkvist@svenskakyrkan.se

-----------

Mark Levengood 17 februari

Mark Levengood i ett nära samtal med Maria Agstam Häggkvist. Samtalet ramas in av Marks ­favoritmusik, framförd live i kyrkan.
Musiker: Micke Winterquist, Anna Paulsson, Hannes Tidare och kören EPOS.

-----------

Lars-Åke 'Babsan' Wilhelmsson 13 april

Lars-Åke Wilhelmsson i ett nära samtal med Maria Agstam Häggkvist. Samtalet ramas in av Lars-Åkes ­favoritmusik, framförd live i kyrkan.
Musiker: Micke Winterquist med flera

Talarkvällar & föreläsningar

Ta del av spännande, intressanta föreläsningar med både kända och okända talare och inspiratörer. Här hittar du vitt skilda teman i föreläsningsserier som sker på olika platser i Västerås.

Giddefredag

Vuxen kväll

Sång i kör, fördjupning, hantverk och meditation eller musik- och talarkvällar. Kvällsaktiviteterna går både på djupet och bredden.